Pages

Monday, April 04, 2011

Crush for macaroons...

kita tinggalkan siri edisi penjelajahan ke langkawi buat seketika...


dan marilah menjamu mata.....


Siapa lapar?


angkat tangan...


angkat keyboad pon boley..



*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*




nah.. amek...



sila lah terliur ok...
(air liur aku berguguran dengan hebatnya pada ketika entry ini dilakukan)


Raspberry Rose


Pink Pepperhorny Peppercorny Mac wth Spicy Dark Choc Ganache


Buttercup Mac wth Lemon White Choc Ganache


Blue Mac wth Minty Dark Choc Ganache


Strawberry



Vanilla



Caramello


Coffee Woofey


beratur beramai-ramai mengikut saf
united colors of macarrons



sila juga cemburu kepada penulis kerana pada ketika ini penulis sedang menikmati macaroon oreo dengan muka nikmat, rakus dan nafsu serakahnya...... yummmmyyyyyyyyyyyyyyyyy...


tambah bahagia apabila mamam macaroon free.... yeeeehaaaaaaaaaaaaaaa
sumpah best!!


kepada sesiapa yang sudah cemburu ataupon mengidam....


boleylah melawat di sini...




or





tenkiu sarah jasmine.... sedap la macaroon ko!!!


jangan lupa aku kalau ko buat whoopie pie tu tau.... lalalala....





3 comments:

~ As ~ said...

tak pernah rasa lg...huhuhu

@tune® said...

demit!!!

demit!!!

hate u!!!

LadyRye said...

aku dah tengok title ni kat dashboard aku..saja aku takmo bukak

tapi..

ni aku bukak gak


entry jahat! serious jahat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...