Pages

Wednesday, March 30, 2011

#1: The day we arrived...

Salam,


lama sungguh tak berhupdate ini blog.. sungguh rindu rase di hati...... dah almost seminggu la...


so, banyak nak cerita.. tentang trip ku ke pulau lagenda, pulau Langkawi...


banyak giler gambar.. so aku akan cerita berepisode-episode macam cerita sinetron indon...



bergambor tengah panas akibat keterujaan nak terbang ke tempat helang besar
from left: bibik and caca, Andak, Fatin, manusia kecil danial, Haiqal, Mak Andak and hotmama aku..






danial teruja gile...
teruja nak naik pesawat
[perkataan pesawat adalah akibat pengaruh bibik dalam kehidupan beliau.. harap maklum]


 danial koya sengsorang


rambut caca dah tak maintain...dah hura-hara, bermaharajalela
 panas gamaknya..







sib baik anak dara tido lena lepas take off... phew!!!!


 
ayah and danial..with our cousin..[cuma nampak baju je]... Pakcik Haikal to Danial...
he call him as cik kai.. hehehe




still pengsan... *mama bersyukur*


Sampai jer kat airport.. my bro-in-law picked us up as he arrived earlier that day..
our plans ruined when the apartment that we already booked suddenly got no water supply..


hoh..? with these 2 lil children how are we going to survive without water supply?


vacation apakah ini?


straightaway changed plan.. hafta look for a new place to crash...


managed to find another apartment nearby pekan Kuah.. it is called Chogm.. locals should know that place..


actually it's more like a homestay apartment.. 3 room with 2 bathrooms..


complete with air-cond in every room, LCD TV, kitchen, water filter at the sink, water heater in each bathroom and extra mattress, pillow and selimut...


Room Rate- very cheap... affordable la pendek kata...


the bedroom


 
the hall.. space yang agak besar...



dining table and kitchen...
perabot dia pon cantik cantik tau....


overall it's very satisfying..
I would highly recommend if you want to put up at this area..


boley muat untuk 2 family..


tapi aku sumbat sampai 3 family... we took the extra mattress and tido depan TV..


hehehe..


Seperti biasa KANAK-KANAK REBENA buah-buah hati aku tuh akan ada projek..


kali ni... PROJEK DUDUK DALAM ALMARI BAJU





adoi aiii... dedua beradik ni tau... pantang mama leka.. ada jer idea nak buat onar tau..




peeps.. aku dah mengantuk gilaks ni.. nantikan untuk sambungan cerita ini..

good nite...








4 comments:

~ As ~ said...

setiap kali naik 'pesawat' aku berdoa supaya anak2 aku tidur..hahaha...tak nak nangis melalak, menganggu penumpang lain.

dear anies said...

nk g langkawi gakkkk

Marsha~ said...

update lah details lagi.. sy nak jugak bwk anak2 ke langkawi.. naik ape ni ek? firefly ke air asia?? masa ni dapat rate berapa?? skrg cek dalam RM500 lebih...

aku.mamalia.wanita said...

as - sama la.. syukur sebab doa aku dimakbulkan hari tu.. heheh

anis - best wooo.. gi la

marsha - insyallah i hupdate details ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...