Pages

Friday, March 04, 2011

Kalau kat Autsralia ada Junior Masterchef, Kat Malaysia ada tak Junior Photographer?




Spring Bay Mussel Spanakopita with Chickpea Vinaigrette


haaaaa, amek ko? apo ko bondo spanakopita?


dia masak sepanar ker? isk, tak paham aku...
seperti biase apabila aku ngak ngerti tentang sesuatu, apa guna menjadi orang yang bersekolah tinggi, urban,  celik IT kalau aku tak gheti-gheti nak guna Google Transalate? hahaha


in Malay adalah : Spring Teluk Kupang Spanakopita dengan chickpea sos 


wak lu!


kan senang ko bagi nama kupang masak sos jer.. 


anyway, aku bukan nak cerita pasal Masterchef ni, aku nak cerita pasal Danial.. aku rase la dia ada bakat dalam photography... walaupon sekadar amek gambor sebab berebut kamera ngan aku, tapi ada nilai-nilai artistik di situ..


korang tengok..


yang ni fokus nya adalah atok.. tapi hasilnya adalah botol kicap dan air sirap...


2nd attemp... better.. walaupon gambar atok dapat sebelah jer..

ni gambor bibik..
gedik plak bibik aku time ni...


 this is my favourite......
cantik kan aku gambar yang danial amek ni..?




mana tau kalau digilap bakatnya, danial leh jadi cam dia ker...
Sifu Saiful Nang..



and amek gambar secantik dan se-artistik dia..

indah...



bestnya...  ^___^



danial and caca...
anak sapa la ni...?


macho man and gorgeous aisya... peeeeewwwwiiittttttttttttttttttt

1 comment:

Azurah Abd.Aziz said...

Ananna pon skrg berebut2 pegang camera. Skrg ni kalau mommy pegang camera besar I bg dia phone camera to snap. And she really snap. At first byk snap lubang hidung lar...muka separuh lah. Skrg ni getting better.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...