Pages

Thursday, March 24, 2011

Hari ni hari khamis malam jumaat.. maka....

maka esok adalah hari jumaat...


bersempena dengan hari jumaat... mari lah kiter:


1. memula hari dengan mengucapkan Alhamdulillah...syukur pada ALLAH S.W.T


2. Jangan lupa mandi wajib sekiranya anda ehem-ehem malam tadi...


3. jangan burn Subuh mahupun Subuh gajah....


4. Bersangka baik sesama Islam mahupon golongan kafir quraisy...


5. Cuba elakkan daripada melalukan sebarang dosa lidah.. iaitu jangan lah bergosip apatah lagi menyebarkan fitnah...
iyer, aku tau tang gossip tuh payah skit.. itu pon hobby aku gakkk... tapi cuba okay.... restrain yourself from doing any sin..


6. bagi kaum lelaki, jangan tinggalkan solat Jumaat.. jangan tido time khutbah..


7. bagi bebs, jangan tinggalkan Zuhur sebab korang dah penat shopping time solat jumaat...  pastu, awal-awalkan semayang tuh... banyakkan zikir dan muhasabah diri


8. bagi yang dah gaji, boley la bersedekah kat tabung-tabung masjid...


9. bagi yang belum gaji.. jumpa sesapa korang seeeenyummmmmm jer.... SENYUM KAN SEDEKAH?


pinjam gambo google



i'm leaving on a jet plane.. going oversea...

Langkawi pon oversea kan...? hehehe

tapi, takder la jet sangat, FireFly jer...

doakan kitaorang selamat pergi dan pulang..

Minta maaf kalau ada salah dan silap.. bukan buang tebiat, tapi bersempena dengan hari Jumaat..




2 comments:

LadyRye said...

eh pi langkawi kah besok?

aku.mamalia.wanita said...

Ye bener buk rye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...