Pages

Thursday, September 08, 2011

Bukan perihal Gong Xii Fat Choy 2011

mestilah entry aku ni berkenaan mengenai cerita hari raya... takkan nak cerita perihal gong xii fat choy lak, kan?

oh, sungguh sarcastic... lempang kang nak?



kejadian menyayat hati di pagi raya:


 
biadap!!


memang biadap!


aku mencikkk!!


kot yer pon, ko settlekan la lepas raya.. ni pepagi raya sengaja jer nak naikkan kemarahan aku!


ketika aku menulis ni pon aku agak emosi... tak sangka engkau sanggup menganiaya aku..


you have betrayed me!!


 
who??


 
jerawat...!!!


3 ketul baeek nya tengah-tengah dahi.. macam nandek!


urrrrghhhhhhhhhhh... huduh aku di pagi raya...


*sob sob sob*


i sedih tau...!



okay, emosi tamat disini...


layan gambar...


my FIL... on wheel chair.... alhamdulillah boleh celebrate hari raya bersama-sama


ultraman dyna...? or tiga?


caca ajak atuk main....


alah ayu sungguh....


macam mama ko... blueeekkkkk....


pic ni danial yang snap...


atuk? tido ker?


menunggu orang balik dari semayang raya sampai tertido


pose bajet gorjes..

tak nampak kan jururawat jerawat 3 tuh...? sib baik...


sorang 15kg, sorang 9 kg...

yang tengah-tengah.... berat badan berubah mengikut musim.. tapi kebiasaannya memang berat la..

hahahaha


untuk mengelakkan perasaan boring... haruz diberi mainan seadanya...



hubby and FIL...

he is soooo thin... dah tinggal kulit dan tulang jer...


caca dah mula menggaru-garu kepala...


memberikan signal panas + rimas + mengantuk..


pastu mengamuk dengan bersungguh-sungguh.. punca- masih tak dapat di kenalpasti hingga kini, mungkin kepanasan


lepas salin dari baju melayu ke baju orang putih, still mengamuk...


susu ditolak, nak tidurkan pon dia berguling-guling atas katil sambil menjerit-jerit...




akhirnya...

setelah di rasuah dengan you tube upin dan ipin dan boboiboy.....


rambut dah ala-ala Fantaghiro dalam cerita The Cave of  the Golden Rose pon ada aku tengok...


nak pakai baju takdak lengan barulah caca hidup bahagia dan aman sentosa



susah betul nak amek gambar dua beradik ni...


akhirnya berjaya setelah percubaan yang ntah-ke-berapa kali


pose cover perut sang suami


sang suami ni kalau bergambar jer, bukan nak senyum... aku gak yang tersengih-sengih syok sendiri sengsorang...


cisssss



nak amek gambar berdua ngan danial pon tak berjaya...

setakat ni jer yang mampu...

dia marah sebab dia nak amek gambar...


ni jer photo kami ber-4 yang sempat di ambil...


tu pon caca taknak dok diam...


hmmm... *speechless*



to be continued.........






 

4 comments:

eB said...

dear ajar eB mekap leh? tringin nk lawo g2 :)

dear anies said...

selamat hari raya!!

Fathiha Fadzli said...

Kelakar.... mcm2 percubaan bergambar satu family sgt mencabar sgt...hihi

@tune® said...

kehkehkeh...

ape boleh buat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...