Pages

Saturday, September 17, 2011

Mengong yang melampau..

Aku dah kritikal..
Member aku ajak g open houz umah dia..
Biler tiba acara makan secara percuma aku suka sangat...
Ok fine la kan...


Dia kata acara makan adalah malam esok
Dia sms hari jumaat...


Tapi, pada hari jumaat tu, aku ingat hari sabtu..
(Sebab otak dah routine hari sabtu cuti padahal jumaat adalah Selamat Hari Malaysia...)
So aku terus mindset opeh houz dia hari ahad


Tiba hari sabtu, (hari ni), dia sms lagi
"ko datang tak umah aku"


Aku jawap dengan confident...."insyallah"
Padahal time tuh dah kul 11...


Dia tanya lagi.."ko nak datang kol brapa?"


Masih yakin, aku jawap..."petang lah..."


"oiiii... Ni dah malam laaaaaa...."





Kepala hotak berjambul!!!!



Aku salah hari....



Oh well...




My bad!!!















1 comment:

Lady RaRa said...

muahahaha! rugi makan free!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...