Pages

Friday, May 20, 2011

Siri Bercakap dengan Danial



Aku : abang, tadi abang makan apa?


* danial membahasakan diri dia abang


Danial : pedashhh


Aku : ow yer ker... abang makan apa yang pedash tu..


Danial : aaa... pedash la... tadi tu...


Aku : yer la... abang makan apa yang pedash tu?


Danial : kat skui tadi...

pastu terus concentrate tgk teewee

*skui = school


Aku : aaa...?

*sumpah tak paham


------------------------------------------------------------------

Ayah : abang good boy kan..?


dia nak cakap good boy.. tapi terkeluar,


Danial : aaaa.. abang gay..


Ayah : haaaaa????????


* ayah terkujat terus pitam


(;




5 comments:

~ As ~ said...

hahaha (aku teringat siri bercakap dengan jin)...

Jom Masak Channel said...

macam mana leh terkeluar gay tu..hihihi


p/s:akak keje honda ke?

@tune® said...

sib baik gay...
kalau pondan?
xkose nyah..

emak. bukan penari tiang said...

haha!

eB said...

ha ha ha... gay? ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...