Pages

Tuesday, May 10, 2011

kudaku lari gagah berani...



ok.. tak la berapa nak kuda sangat..


pony jerk...


@ Denai Alam Recreational Centre


kutu malas sudah hinggap...


malas nak eleborate..


korang layan pic sudah

































gigih pony ni bawak danial..


mesti dia bersyukur sebab ayah danial tak naik sama...


gedegak hak hak hak... gelak kuda skettt  ;]



6 comments:

Fathiha Fadzli said...

chewahh....danial naik pony....awesome!!!

Nelli said...

babe baru la aku tau naper sesi golek kita amat kalut..aku rasa sure perut danial bergelodak naik pony kot...hehehehe...

Nur Shazura said...

ummang...aku pon member DARC...n ambik kelas skali....laki aku yg minat sangat...terus melantun sama minat tu kat anak2....bebila nanti leh la kita ride sesama....

Shinnaz Ahmad Rasid said...

kat mana tempat ni? ;)

eB ezrin said...

braninyer... kalo aerish conpem jerit ;p

aku.mamalia.wanita said...

mamaannas- bawak la anas naik pony... best

nelli - maybe gak kot.. danial mabuk pony

zura-lets ride bebeh.. ;P

Shinnaz- kat denai alam, ikut guthrie hway

eB- danial buat-buat berani jer tu.. ada ayah dia pegang....kalau tak, dah lari dulu dah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...