Pages

Saturday, May 14, 2011

Pantas dan Garang 5 , seriously?

wah... best best..


memang sangat teruja giler tengok citer ni..


ibarat adrenalin bergelojak kencang gitu...





Si Paul Walker ni makin ensem..
dia ni yang jadik Brian O'connors.. dari polis tetiba jadik orang jahat yang takla jahat sangat.. ada gak touching nya...


aku taktau sejak biler dia dah geng ngan geng jahat.. tak silap aku aku just tengok Fast and Furious 1,2 and 3 jer..


time 4 ke dia jadik jahat?


besa la kan mak-mak orang ni tertinggal episode...







giler muscle dia nih...


part ni macam 'wah terernya ko walaupon ko mengandung, selamba badak jer ko terjun dari satu bangunan ke satu bangunan macam tu... ko tak risau miscarriage ker...?'


yer la, dah director soh kan.. melompat pon melompat la..



memang banyak kereta polis, kereta awam segala mak nenek kereta yang terkorban...


letop-letop, api-api, tembak-tembak, darah-darah memang aktiviti seharian yang biasa dalam cerita ini...


okay la, kesimpulannya cerita ni memang best..


tak rugi la tengok kalau korang memang suka movi aksi..


seriously!


tapi kan, dalam pada letop-letop, api-api, tembak-tembak, darah-darah tu kan, ada gak couple cha ya nun alif yang kissing-kissing ringan-ringan romen-romen kat belakang...


kalu 18SX ok gak, ni 18SG


tak sesuai ngan cerita la wei...


aku tau sebab aku asyik nak ter-shishi maka asyik keluar masuk cinema lalu terskodeng derang..


ahaks...




2 comments:

~ As ~ said...

aku tak pernah gi toilet kalau tgk movie, takut terlepas scene..eheheh

aku.mamalia.wanita said...

aku terpaksa As.. kang kot tetiba bau hanceng kan, naya jer.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...