Pages

Wednesday, August 10, 2011

Iftar @ Sime Darby Convention Center - Halia Restaurant

ze place....

berbuka puasa atas pelawaan boss....

memula aku tanak, aku cakap makan kat umah ngan anak-anak lagi best...

tapi dia paksa... paksa sampai dia kata kalau aku tak gi, dia tanak kawan...


dapat jer invitation, terus aku berangan nak pegi sambil pikir baju apa nak pakai...


hahahaha... i'm there just for the food beb!



 
sebelum kejadian berbuka...
yea yea.. makan free


azyan, me and syira....

 
diapit oleh anak-anak dara... comel jer dedua ni.... hot stuff derang ni...

 
the door gift... dalam dia adalah semanis kurma...

 
aik..? diaorang lagi


sampai di Halia, awal giler... pukul 6.30...kitaorang antara peserta terawal... lagi sejam before boley melantak berbuka.... sabar yer...


uikss...? beruk?



yang puasa nya 2 orang ajer...

 
ada live band... hermm... budak-budak ni rambut panjang, tapi main ghazal...
aku nak tergelak pon ada... yang penting stylo yer dik?

sedap sore adik...



ezan... model-sependa-to-be


dapat pinjam spek cikgu bedah...

 
percobaan...
huduh!

 
aaaaaa.... sekarang mari kiter ambik gambar makanan...
yang ni sotong kangkung


 
yang ni gulai kawah tulang kambing

 
gulai-gulai kawah tersusun... gulai kari kepala ikan salmon... perghhhh... sedap!!!
pastu gulai asam pedas tulang pon sedap..! sempat rase-rase gitu jer... tak sempat nak hirup barang semangkuk dua..

menyesal..!


 
mas dan laksa utaranya... pon tak sempat makan sebab dah kenyang sangat pada ketika itu?

ketika ini...? huhuuuhuu.... *drooling*

 
udang bakar yang awesome... sedap gilos! yang satu lagi ni apa ntah nama dia... cam kerang tapi besor... tak sedap!


 
nama dia remy wong... makanan ni semua dia punya... padahal dia tak puasa pon...



ezan... belum bukak pose la... takleh cium abang faiz lagi laaaa....
hahahaha



ladies in da hous... mama blue bird tuh


pau goreng



dia pon tak puasa... 
 1 satisfied customer... :)


dia makan tulang rusuk kambing....



penutup...
eskrim potong perasa durian..
sebab aku kenyang sangat, terasa nak muntah makan eskrim ini


meh nak senaraikan antara makanan dia...


char kueh teow goreng, ikan bakar, daging bakar, kebab pita, sotong kangkung, pasembor, lempeng pisang cicah ngan sambal ikan bilis, nasi kandar bersama ayam goreng kandar dan sayur, gulai kawahs (sebab ada 3 kawah besar) ikan dan daging, sup isi ketam, teppanyaki, laksa utara, nasi beriayani , japanese food, desserts... dan baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyak lagi..


QUANTITY AND QUALITY FOODSSSS...


GLORIOUS FOODS....


banyak dan awesome!!


ooo, cendol, ais kacang pon ada...


boley terima tak, aku terlupa nak makan dessert dia sebab terlampau kenyang....???!!


what the......?


all those yummy cakes and bread and butter pudding and cake and ... herm,.... chocolate moist cake...



boleh terima tak yang aku TERLUPA?!





boley tak?




sampai sekarang aku takleh terima kenyataan itu....





uwwwwwwwwwwwwwwwarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

 



1 comment:

KhaiRin said...

da msk kategori mentedarah ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...