Pages

Friday, August 19, 2011

Iftar and dating.... auwwww... so romantik

Salam Ramadahan..

How's your ramadhan everybody...? penuh tak puasa...?


well for me.. jawapan nya... tak la kan...



Dah lama dah rasanya tak berdating.... rindu..


biasanya..sampai kat restaurant, baru duduk kejap, tak sempat panas bontot dah kena terkejar sana, terkejar sini.. kalau tak sesi berjogging bersama danial, sesi mengendong caca atau mengikut bontot caca ke hulu ke hilir plak...


sesi mamam plak, as usual kena bergilir... kalau tak, confirm tergeliat or tercekik.. hamek ko... anak sorang atas meja, sorang bawah meja.. takpon sorang dah terlepas ke mana hala...


motherhood... *sigh*


dapat can berbuka berdua... memang aku tunggu-tunggu... walaupon takder la plan nak berhabis-habisan ongkosnya sebab dah nak raye kan, giler kot hujung-hujung bulan nak makan besar...tak sesuai ngan bajet tauuuu..... lain la kalau orang belanja kan..?


So, gi la Subang Parade...


1st stop... Fish Manhattan... ker Manhattan Fish... Full house


2nd Stop.... Sari Ratu Restaurant... no ala carte, semua buffet.. dah la tempat kecik, dah 200 orang reserved... macam tin sardin kot... next 


3rd Stop... Kenny Rogers... Full house


4th Stop... Pizza Hut.. Full House


5 Stop... Uncle Lim... tak full house... tapi cam tak stop pon


Lastly... Dome...



  Fish Assam.. sedap... macam baba nyonya masak... tapi takder green vege.. dia just letak carrot ngan nenas seketul dua.. dah ghope acar masa kenduri kawen kat kampung aku pon ada skit rasanya...

benchmark yang agak kampung di situ...


honey bunny (nama pon berdating, kena la panggilan gedik-gedik sebegini)
makan Catch of The Day... nama menu nya gitu
fillet ikan boh lemon sauce and buttered rice...
sedap gak..


 yeahhh... makan makan makan mencekik


 caramel nut crunch..
best gilo! siap ada caramel cokelat dia letak atas tu.. minum ada bunyi krup krup krup
RM19.. mahal! kalau tak sedap memang aku hempuk jer tokey si Dome ni


Lemonade apa ntah...
tak sedap.. masam sangat kot.. pastu ada gas... salah pilih la...


passtu.. makan-makan... aku tengok hubby... hubby tengok aku... aku tengok orang sebelah.. hubby aku hisap-hisap rokok-rokok... aku tengok dia.....dia tengok waitress... (tak jeles.. serious! sebab aku lagi hot kot?!! muahahahaha)


jom balik.... apa bebudak buat kat umah...


pulok??


hahahaha...



kitaorang dah jadi couple yang bosan sekarang kalau takda kanak-kanak ribena...



***fakta yang memilukan kot***





1 comment:

@tune® said...

hahaha...risau la dok ngan bibik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...