Pages

Thursday, July 28, 2011

kasut opah-opah dan Dora the Explorer

baru beli kasut Charles & Keith... kiciwa kerana takleh pakai kerana sudah OKU


maka, beralih ke arah kasut opah-opah yang tak berapa nak vogue.. sedey.. :(


halus sangat ke pic ni?
ni jer yang terbaek.. kalu tak gambor pecah kalau dibesarkan


ermm.. lebey kurang cam ni la kasut aku sekarang... owh


lepas tu caca baru lepas potong rambut..
macam dora the explorer tak dia?




si dora pon berjalan-jalan pakai kasut opah aku buat runaway kat ghumah..


sebijik macam perangai mak dia masa kecik..


runaway kat umah pakai kasut mak aku....


vogue de vass kan kiter caca..?


T____T





1 comment:

Lady RaRa said...

comeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

bambam tak putih macam caca...hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...