Pages

Monday, June 20, 2011

Gores dan hutang

Aku dah buang yang kaler silver dengan harapan aku boleh membuat kira-kira bulanan tanpa membuat sebarang transaksi menggores dan hutang...


sekali, dia datang lagi..


eh.. macam iklan tora datang lagi plak..


dalam bentuk emas plak..


kenapa... Citibank?


porke? porke?


means why ... why..



kenapa kome hantor balik kredit kad kat aku..?


tau la yang ni untuk Shell jer.. top-up minyak dapat up to 8% fuel rebates..


tapi up to jer... bukan everytime regardless amount tau....


kome tau tak yang aku ni manusia yang lemah..?


tak tahan dengan godaan nafsu serakah duniawi?


mana MnG nye sale lagi, Gap, next is Zara... mana Colorscarfbyriqa lagi.. atau al-humaira..


Astagfirullahalazim


ptuihhhhh.... ludah sket kat setan-setan....


Prioritize is the key word here..


Aku nih bukan la jenis giler shopping sangat... tapi kalau dah datang kad bergolek-golek berbentuk emas siap shining-shining lagi, mau tak bergegar iman aku...

*



*



*


*

Air-asia online booking.... wait for me..!!!


hehehehe


Salam n Out


4 comments:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

susah gak ye jd pompuan dgn hiasan 9 nafsu ni


Honeymoon

aku.mamalia.wanita said...

susah beb... serious...

@tune® said...

mangkuk!!!

nnt aku leh pinjam wat kite jimba² la eh...

masyukkk....

setan!!hahahha

eB ezrin said...

hik3... eB x der... hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...