Pages

Friday, June 10, 2011

Bukan n3 nora elena..

Entry kali ini ialah bukan mengenai Nora Elena... hehehe.. semua orang dah dok sibuk berblog sana sini mengenai fenomena si Nora Elena... sorry ya uols, i tak layan si makcik Nora bersama suami muallaf-nya Seth Tan... aku hanya layan ultraman... huh!


hakikat : aku sampai umah dah pukul 7 lebey.. sampai jer umah, yang terpampang di kaca di TV tak lain tak bukan adalah ultraman tiga, ultraman kosmos, ultraman dyna, ultraman zaerth,  mickey mouse club house, timmy time, atau pororo... pocoyo hanya tayang pepagi subuh sepie..


 jadi aku tak takde can nak tengok sebarang drama mahupon sinetron.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
nak tengok nora elena... nak tengok..!
nak jugak...
isk, over plak, lempang nak?


tapi nak tergelak tengok ultraman zearth hari tuh.. ada ke si ultraman boleh basuh tangan sebab time dia praktis tangan dia terkena lumpur... gedegak hak! hak! hak!


lawak gilos... bongoks nyer ultraman..


ish, dah lari topik...


ok, kembali...


lunch makan di JW Marriot Putrajaya...bersama team aku... hmmm team la sangat... team makan.. yearghhh!






photogedix yang pertama...
bersama syira... anak dara dan single.. dia la..
aku..?
jangan tanya


photogedix yang kedua...
cam same jer pose aku.. jenuh maintain senyum perasan 5 tahun lebih muda dan cun



air coklat terjun...masuk-masuk jer terus nampak ni..
sib baik kitaorang tak terjun dalam ni akibat kebuluran dari pagi tak bekpes


caramel mocha... sedap.. tapi mr. kow kow sangat
balik rumah terus pening sampai tengah malam bangun makan panadol...
hebak mu mocha!
ooo... yang lolipop tuh aku pau dari meja dessert dia...


hafiz dan faiz
mentor dan protege..
antara peserta terhebat di dalam acara ini...
acapkali bangun dari meja lantas round-round 4 juta kali carik makanan buffet


Masuk-masuk hotel jer, terasa cam orang kampung pon ada... hotel dia memang grand.. cun..


tapi harga dia cam agak over the top gaks.. food variety dia cam merepek... banyak sangat salad..
makanan melayu takde sangat... tapi spagethi dia derang kata sedap..


pengat pisang dia sedap.. tapi agak manis..


servis... lambat!!


aku rase better shangri la kot..

:)

4 comments:

emak. bukan penari tiang said...

gimme 5!

aku pun hari tu tertengok otromen hapa tah, selama ni aku ingat otromen keja dia cuma bunuh resaksa, rupanya ada gak tak bunuh...siap resaksa tu beranak dalam laut, keluaq resaksa baby duk bunyi ikkkkk..ikkkk...

pastu affan plak bila tengok baby resaksa tu terus

comeyyyy..comeyyy....

definisi aku terhadap resaksa sudah bertukar...

Azurah Abd.Aziz said...

Uih...I pon tgk gak kisah Ultraman basuh tgn tuh...ekekeke.

@tune® said...

bayar sendiri ke..ade yg sponsor weh?menarex jer...

gambar lauk xde ke?

eB said...

singgah dgn senyuman :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...