Pages

Saturday, May 26, 2012

mummy's tips #1 - supaya bulu mata anak melentik

tips ni aku dapat daripada kawan opis..


Sidang hadirin yang dikasihi sekalian *bajet macam Ustaz Don*, tips ni aku tak tau la berkesan ke tak, sebab Qaseh pon belum nak brapa tumbuh bulu mata lagi pon.... tapi apa salah mencuba, kan? kan?


ok, macam mana caranya?


senang jer..... jilat la kat area mata anak tu... jilat sudah tentu lah menggunakan lidah... sila pastikan mulut anda bebas daripada anasir-anasir atau bau-bauan seperti petai, budu, belacan, jering dan sebagainya...
dan jangan la pulak spray mouth spray... kang melalak pulak budak tu terkena chemical reaction...


dah


itu 


jer..



siyes masa buat tu aku terasa seperti mak kucing tengah jilat anak dia...



tapi aku tengok bulu mata anak member opis aku tuh memang melentik pon...


jadi...



Selamat mencuba mommies...







2 comments:

Lady RaRa said...

dan dan aku jilat bulu mata bambam. hahahahaha

eB said...

aed bulu mater panjang. bygkan kalo eB wat g2. ha3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...