Pages

Monday, October 17, 2011

Siapa lagi cun? Aku ke Suraya Tahajud Cinta?

wah, tajuk bikin panas... Tapi ini adalah realiti kehidupan....


Walaupun hari Jumaat yang lepas adalah episode terakhir drama bersiri Tahajjud Cinta, tapi itulah first time aku berkesempatan nak tengok cerita tu... itu pon tengok 30 minit yang terakhir jer....


tengah dok layan, tetiba masuk ke scene Suraya (Neelofa) menggoda Ustat Sauki di tengah hutan.... aku tak tau apa fungsi Suraya tu kat situ, apa rasional nya dia nak mengorat laki orang berbini 4 atau adakah dia horny melihat ustat? Yang pasti, Erma Fatimah yang suruh kan...


tetiba sang suami berkata...


him : eh, cun nyer dia ni (referring to Neelofa). Pelakon baru ke?


me : a'ah...kenapa?


him : Cun nya... siapa nama dia?


me : Neelofa...


him : Cun.... tapi ada parut kat dahi dah...
        Perasan tak dah 3 kali dia menekankan perkataan cun itu....


me : huh? Parut? Mana ada? kat mana?


him : Ada, tang dahi dia...


Punya memerhati, dahi yang dah bertempek foundation pon dia boleh nampak ada kesan parut..


5 minit kemudian..


him : Neelofa..........


Tetiba ajer menyebut nama Neelofa


me : Eh, kenapa tiba-tiba plak sebut nama dia ni?


him : Sajer... cun tuh


aku dah nak naik angin dah.. Asyik puji Suraya aka Neelofa tu cun ajer...


tetiba, aku mengeluarkan 1 soalan cepumas


me : saper lagi cun..? Ayang ke dia...?
      *sambil berdiri dan cekak pinggang*


him : hehehe... MESTI LA AYANG LAGI CUN....
        Ini soklan cepumas, mana bole jawap orang laen.....


me : HUH... TAU TAKPE...
       *puas hati ahkak...!! walaupon aku tau memang tak ikhlas langsung jawapan ni....*


muahahahaahahaha...................





hah? saper lagi cun...?


dah dah dah... tak payah jawap.... aku dah tau jawapan nya..............


soklan tuh untuk laki aku jer, bukan untuk korang...... nyeh nyeh nyeh........


k,bye



2 comments:

Nur Shazura said...

kah kah kah......tah apa apa la ko ummang...aku cuba bayangkan muka mizan time dia jawab soklan ko.....

@tune® said...

huduh mung!
kah kah kah...

kalau aku letak aku ngan fazura..of coz same cun!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...