Pages

Tuesday, February 08, 2011

A wedding & A bowl of Crab Meat Shark Fin Soup

Salam 1 Malaysia...
hehehe.. tetiba semangat patriotik mencurah-curah tak pasal-pasal..


Gong Xii Fatt Choy... baru jer abes.. orang lain yang raya, orang lain yang hepi kan..?


Well, aku hepi sebab cuti 9 hari straight.. wah dah macam Selamat Hari Raya dah meriahnya .... that's rite, Salam 1 Malaysia la katakan.. ... nyeh nyeh nyeh


Bila start cuti, start la musim kenduri..

cantik pelamin dia.. @ Taman Rimba, TTDI
reramai cam-whore perasan vogue...
yang aku perasan nak naik pelamin lagi....


strike-a-pose ladies.. and a gentleman


oleh kerana masa sangat mencemburui,  kerana kanak-kanak jadian sendiri sedang lena diulit mimpi di dalam kereta BMW 3 series aku..maka aku tidak lah sempat nak amek gambo pengantin.. sempat amek gambo aku jer..


yer yer, tak patut... tapi takper la.. gambo pengantin dah ramai orang tangkap.. btul tak?


Gambo aku?


Tak aku, laki aku tangkap... pastu balik aku balik..


kadang-kadang sangat jerk bibik tangkap, tu pon gegor..... ..huhuhu


kamera pon takde le nak berapa nak cap Nikon D7000 kan..?


ok, stop merepek...


Later that evening, we went to Seksyen 13, Homst Restaurant for a Chinease Muslim cuisine...
ala, belakang Tesco Extra Shah Alam tu..


It was our second visit there.. Agak menarik gak la makanan kat sini..


What we ordered:

Starters : Crab Meat Shark Fin Soup
My hubby's favourite.. sedap.. nyum nyum..

Sweet Sour Fish Fillet..
Terbaekk dari ladang.. eh laut...
 
 
Butter Prawn
 
 
Nasi Goreng Ketam
 
 
seperti biasa, anak dara bermain dengan sudu dan gelas plastik...
excited sangat tau...
 
 
danial...
 
 
encik suami dok melayan..
 
 
sendiri amek gambor...
 
 
overall, i like the restaurant.. the food is nice, the service is okay..
boley pegi lagi..
 
 
encik hubby blanje eh..?
 
 
ok, abeh dah n3..
bui bui



ooopppsss, lupa nak cakap..
Selamat Pengantin Baru Nasya & Osman..
Semoga bahagia ke anak cucu..

1 comment:

~ As ~ said...

pegi wedding org cina kawin kat hotel je baru merasa shark fin soup...sedapnyaaaaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...