Pages

Thursday, February 03, 2011

Aku temui sinar kebahagiaan itu...

okay.. title agak poyo...


pada sesiapa yang terbaca atau terserempak ngan n3 aku yang sebelum-sebelum ni, yang menangis bagai nak rak, bagai nak jadi kassim selamat dah sebab tak dapat cuti untuk pegi bercuti....


well...


jeng jeng jeng....


AKU BERJAYA ESCAPE..... muahahahaha... gelak setan skit.....


tapi aku pegi lambat dari waktu yang ditetapkan... nak buat macam mana kan..?


dan, IYE.... AKU KETEMU SINAR KEBAHAGIAAN  DI PULAU ITU.....


herm... gambo terlampau banyak.. ada setengah sempat edit, setengah dah tak kose...




on the way naik bot


clock wise -
- ikan bilis fresh baru tangkap...
- danial belum mandi pagi... eh aku pon.. heh
- 4 orang naik 1 motorsikal.. almaklum la.. kat kl takleh buat
- reramai naik 1 bot...sib baik tak terbalik





clock wise
- anak dara yang mengelejat.. aktif giler... kalau tak bergerak seminit, tak sah...
- having breakfast
- bibik and caca


all in 1 boat...
waaaaaaaa.........


total headcount.. 32 excluding boatmen
muah eh boat...



.
banana boat ride


here we go... yareba yareba..
eh, ada seorang teruna di tengah-tengah...errr.. teruna lagi ke?


bersusah-payah nak buat sand castle..
tak berjaya pon...hehe


mamat yang posing kat belakang tu bukan ahli keluarga.. dia tu boatman..
nama dia ah soon..


anak teruna siram pasir..


anak dara main sudu


SURPRISE!!
sempat celebrate birthday party untuk Februarian babies...
Mak, Ayong and of course me...




Ayong, me, mama and my sis...ooo, and ammar, my cousin
 belakang tu bibik and caca..


 semua sekali..
si ah soon la cameraman nyer..


nampak kan sinar kebahagiaan aku??

:)

 
Gong Xi Fatt Choy uollsss..
& Happy holidays

3 comments:

Azura Iznil said...

nampak..nampak..nampak sgt..bersinar-sinar...ekeke.

Little BlueBird said...

meriah..nasib baik dapat escape..berbaloi...hahaha..

Anonymous said...

beso dah caca. lama tak jumpaa...

-sa'a-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...