Pages

Thursday, November 04, 2010

Jom menyongket di Jonker (Part 1)

korang tau apa maksud menyongket? Mengikut Kamus Dewan Bahasa Edisi Perak menyongket tu bermaksud bergembira, bersuka-ria, berfoya-foya, berjimba-jimba dan maksud-maksud lain yang sewaktu dengannya.

Family aku, amma & appa, dan family uncle aku telah pon menjalankan aktiviti tersebut weekend hari tu - ke Melaka?

HUH? Melaka jer? apa ke barang pegi Melaka? Tapi, it's quite an enjoyable holiday. I especially looooveeeeeee the food. Memang puas hati... Marveleous... Nanti aku cerita dengan lebey detail kat bawah yer..


Here's a few snippets of my activity @ Melaka


Sampai-sampai jer, Danial dah geram tengok kolam...







 Gaya seorang perenang profesionnal..




laaaa.. naik pelampung kereta... HAHAHAHA


Aktiviti-aktiviti seterusnya..

Jalan-jalan kat A'famosa dan Bangunan Merah..

tengah tuh my cousin.. comel jer.. cam cousin dia jugak, kan? aku la tuh..

 

from left - abah kontrol macho..bibik ku teruja..caca kelihatan sangat sangap..hubby ku..
danial nak melompat dari dukungan..aku tengah menahan so that danial tak melompat.. the lovely mak andak..ibunda terchenta.. andak

 Nak ambik gambar burung, tapi tuan punya burung yang senyum tak hengat..






Aktiviti-aktiviti seterusnya..



haip haip, jangan gigit kaki... mama takkan melayan permintaan untuk mendapat adik baru..sekian..




To be continued...dah ngantuk la... nanti eh.. nanti sambung..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...