Pages

Thursday, October 28, 2010

Najjah Boutique

Akibat daripada pengaruh rakan sebaya, aku telah pon pegi site visit ke Najjah Boutique terletak di Kota Damansara, depan giant to be exact.

Memula takde la nak beli apa-apa, ingatkan nak g window shopping jer.. sekali bila tengok-tengok, ok gak design-design tudung dia. Most of it is Tudung Syria and Shawl. Not only that, thay sell muslimah attires, hijabs, tops, dresses, palazos and such. Stylish yet comfy... I likeeeee...

So, bershopping sakan la bersama 3 fashionista se-office aku..

Antaranya...


Kak Farah, pinjam gambar jap yer.. saya tolong promote ni..

Inner nie.. Inner Syria but with awnings..Sleek and so stylo.. & tak perlu susah-susah untuk iron..
"Sesungguhnya, tudung-tudung awning @ Syria yang tak diperlu di iron adalah rekaan terhebat di alam maya" - Fatihah Fadli
Niceee....& it's affordable..

Apalagi?



Shawl.. tapi tak banyak design..Aku kiciwa... Design yang ada semua menarik dan telah disambar oleh memember aku... huhuhu...


Hasilnya...








Dengan harapan, selepas memakai hijab dari butik Najjah, kitaorang akan jadi canteq cam arab lahhh...


Dah dah... nak canteq, nak abiskan duit shopping.. g jer butik dia.. http://www.najjah.com/ .....tak pon gi butik online aku... hahahaha (Sempat promote)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...