Pages

Friday, March 02, 2012

Pisang berbuah 2 kali...



Semalam aku receive satu bad news...


"Mie, kitaorang dah separate..."


Huh?


Aku ternganga sampai mulut aku nyaris terkena karpet kaler cokolat buruk kat opis...


Actually, reaction aku tuh agak over the top...


Sebab, it has happened before... that guy actually dah pernah curang ngan perempuan lain...


Tapi kawan aku tetap bersabar, dan berbaik semula dengan suami dia atas dasar cinta...


Kali ini pisang berbuah dua kali...


Tanpa sebarang alasan kukuh, talak dijatuhkan via i-phone...


cisssssssssss.........
geram betul aku...


kalau berani face-to-face la dengan family bini ko yang ko nak ceraikan dia...
ada bran?
ni dengan perempuan boleh la ko buli...


aku emo...


ko tak kesian ke kat anak-anak ko...?
ko tak fikir masa depan darah daging ko?
ko tak ingat saat-saat manis ko ngan isteri ko waktu tengah mabuk bercinta?


dah la ko tak buat responsibility ko as a husband and father..
ko tinggalkan anak-anak dan bini ko terkontang-kanting...
sekarang ni suka-suki jer ko lafaz talak..... ??


sorry to say, tapi ......
mangkuk tingkat la lu bro...


Beb,
Hari ni hari kau...
Esok-esok mungkin Allah pulak nak duga aku....


Beb,
Semoga kau sabar dan tabah, demi anak-anak....

Atau mungkin kau deserve better...?


Entahlah..


Aku pon tumpang serabut....






4 comments:

dear anies said...

lelaki mcm ni jenis 'takde telur'. full stop!

aku.mamalia.wanita said...

btul... exclamation mark..

@tune® said...

dem...dah aku serabut same...

eiffa akmal said...

Bangang bin bengong bin buduss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...