Pages

Monday, March 19, 2012

Baby Stuff #1 - Bebemarmalade Multipurpose Swaddle Blanket

Salam engkorang.............


banyak lagi kot barang-barang baby yang belum beli... it's like masa tu mengejar-ngejar ngko..


"oii! cepat la.. banyak lagi yang ko belum beli.... semua nak tunggu last minute.. kang kot terberanak kang, menggelabah lak..."

"sabar bleh tak..? ko ingat nak beli barang baby cukup 25sen ke haaaa...? kalau tak cukup, ingat bulu hidong ko boleh tolong cover ker? "...........

di atas adalah monolog dengan diri sendiri


Just to share with all the mommies out there, i found 1 product which is very multipurpose and basically boleh buat segala mende dengan menggunakan menatang comel kaler pink putih ni...


antaranya:
1. bungkus/bedung anak
2. lap hinguih anak
3. cadar anak -
    part ni memang mak suka, sebab kalau ada semut ker, senang nampak coz cadar
    putihkan ... so senang jer la nak monitor bab-bab tempat kiter letak baby
4. nursing cover - 
   tak payah nak beli poncho bagai... material dia memang sejuk, so baby akan comfy 
   sementara menyonyot
5. burp cloth




(tapi stroller cover ni idak ler aku bercadang nak guna... mau mengcungap anak aku kepanasan kot)


 untuk gegirl.... owwwwwwwwww... so scweet...
aku beli yang ni.. agak berbaloi untuk poket yang kering cam aku... huhuhuhu


 blue kaler for boboy... boboyot pon boleh guna...
it comes with a nice wrapping too... bleh gak guna untuk bagi hadiah..


jadi, marilah pergi ke outlet Fabulous Mom secara berjemaah ...





saya sudah, anda bila lagi...? <--- cliche ke ayat ni...? aahhhh... blog aku kan...




2 comments:

dear anies said...

oo maknanya bakal dpt baby gurl yaaaa

aku.mamalia.wanita said...

khairin - insyallah... leh g shopping sesama dah besor sok... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...