Pages

Wednesday, July 24, 2013

Royal Baby

The world is welcoming HRH Prince of Cambridge...

He's gonna be showered with lots of attention, love and definitely bertimbun-timbun $$$$$$...

Congratulations to the new royal parent...

Kate Middleton cun giler kot... keluar-keluar hospital jer trus pakai wedges kot... kalau aku confirm dah sakit pinggang kot....

orang putih kan.. selamba jer pakai dress paras lutut..... kalau mak aku, sudah pasti aku dah dihambat sebab takut masuk angin la, lutut lemah la.... belum cerita bab rambut lagi..

kalau belah-belah asia (Melayu & Indo) sure pantang lepas2 rambut... tocang ketat2 dan setinggi-tinggi yang mungkin....

haihhh.....

*just a thought*




3 comments:

dear anies said...

amboiiii...muncul je trus cerita psl KM ni..

sheequeenzz said...

Nak berpantang lagi ke mang

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...