Pages

Wednesday, September 29, 2010

di kepalaku... ada batu

aloha..

pagi ini mengantuk giler..unfortunately kena kerja..alangkah bahagia nya kalau aku leh melengkor lagi atas katil sambil di baluti oleh selimut busuk ku.. pastu keluar rumah lantas menuju ke spa untuk mereka mengulit, membelek dan menguli badanku...ohh... best nya saat itu.. *statement poyo.. tak sedar diri gamaknya yang gelaran aku hanya Puan, bukannya Datin ataupon Puan Sri*

papehal pon, aku bersyukur..
kalau aku tak keje.. siapa pulak yang nak sponsor belikan toys untuk anak-anak aku?
siapa plak yang sponsor aku beli tudung syria, arianni, rania, tudung awning jangan pandang tepi, jangan pandang belakang dan sebagainya?
siapa plak yang nak sponsor beli barang keperluan lain seperti pad, feminine hygene , berus gigi, ubat gigi, sependa, bra,...dan lain2 lagi..
(mende2 macam nie, tak best kalu minta duit dari sang suami.. serious..)

tidak..
jangan salah sangka.. suami saya bukannya seorg yang kedekut mahupun berkira.. bak kata org putih culcalative.. nope... he's not like that..
it's just that being a working mother, I preffered to shop all of the listed above from my own pocket..takder la rase macam kena berjimat tak tentu pasal..
duit sendiri kan..

dan aku juga bersyukur dikurnia seorang jejaka yang bernama suami yang understanding, yang sudi mengsponsor rumah, kereta, makanan, minuman dan tak dilupakan sponsor anak2ku.. ehem ehem..
(anak2 pon kire sponsor ker..? yer la.. part of the donor)


sebab dah citer pasal hubby dan anak ni kan, terpaksala letak gambo barang sekeping dua sebagai penyeri blog..


*errrk..perut buncit hanyalah camera trick.. saya tidak mengandung atau mempunyai cacing..
terima kasih kerana mempercayai




shot cover perut.. tapi danial garu bontot
from left: danial, amezan, aisya & ummi

sekian terima kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...