Pages

Tuesday, October 04, 2011

Tin sardin

Tadi aku nak g opis, daripada 40 minit perjalanan dah tadi 2 jam setengah... Dah macam nak balik kampung aku kat ipoh dah..


Aku bukan menyumpah... Tapi apa yang termampu aku kata hanya vavi tonyok...


Dicampur dengan rasa tekak yang loya-loya dan nak muntah dan pening... aku harungi juga jalan macam tin sardin itu..


Dan akhirnya aku penat dan stress....


Penat mental dan physical...


Sungguh...tak terbendung lagi kepenatan aku ini..


(hari sabtu tu, aku melalui episode bleeding... Dr menyarankan aku untuk rehat.. Tapi memandangkan report belum berusik, terpaksa aku tolak offer Dr nak bagi mc)


Hari ini, cerita lain...


Maaf bos... Hari ni, aku tak kuasa nak layan opis dan lap top...


Ketika itu aku mengambil satu keputusan drastik... Apa nak jadi, jadi la!!!


"beb, ko buat apa hari ni? Johnny English jom.... "








2 comments:

eB said...

lor, aku cobit ko kang... gi rehat...

@tune® said...

jom!jom!
hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...