Pages

Saturday, May 28, 2011

Resdung/sinus....

Stress tau...


Asal dok jer depan penghawa dingin, hidung jambu mawaq ni pon mula nak bersin... Kalo tak bersin pon, perlahan-lahan dia datang iaitu dimulakan dengan berair dahulu... Diikuti ngan tersumbat....


Dah macam tauhu sumbat dah jadinya hidung aku ni....


Arrrggghhhhhh".........


Apakah tanda-tanda resdung aku?


1. Kerap bersin di waktu pagi...

Ada sekali tu, sang suami aku dok semboq perfume Hugo boss.. dan dan pastu aku bersin dengan panjang lebar dan tanpa henti.... Dah tak pasal-pasal bergaduh laki bini subuh subuh hala tu tau...

2. Kalau tak bersin, macam nak giler gatalnya.... Tang hidung, mata... Kadang-kadang merebak
ke telinga... Giler sengsara...

Ada la juga aku terasa nak cabut hidung ke, mata ke... Parking tepi jap... Pehtu, garu dengan mahaganapathy maha hebatnya dengan garpu.... Owh, pasti heaven...


Tapi, alhamdulilalh gak... Walaupon resdung aku ni agar kritikal... Tapi aku takde jerawat batu..... Ada tu Ada la gak.... Tapi still bleh kontrol....


Bangga gak la, sebab ada orang yang puji complexion aku...... Hehehhehehe.....


Anyway, hidung aku tengah tersumbat giler ni.... Jenuh dah korek-korek... Takde la apa sangat pon... Tapi dah tercungap-cungap bernafas kat mulut...


*mintak nyawa.....

2 comments:

emak. bukan penari tiang said...

dan dan aku kensel plan nak buat tauhu sumbat hari ni!

ngeng!

aku.mamalia.wanita said...

Hahaha.. Kale aku cakap ikan jaket sumbat, amacam?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...